czwartek, 25 grudnia 2014

Magia świąt i magia kina

Czołem, waszmościom i równie szlachetnym damom. Przemawiam do was z mojego wygodnego siedziska przed komputerem, kiedy jesteście zapewne pochłonięci zabawą nowymi zabawkami, które Mikołaje i Mikołajki tego świata (może być że i Gwiazdorzy, a w niektórych częściach świata nawet małe Jezuski) podłożyły wam pod drzewka świąteczne.

Mniejsza z tym. Moje prezenty też były ładne, ale mniejsza z tym. Chciałbym wam coś pokazać, moi drodzy parafianie.
Filmik montuje się, jest z tym dużo radości, bo ścierzka dźwiękowa musi zostać złożona (NIESTETY) osobno. Jednak już około nocy Sylwestrowej dostępna powinna być w Internecie pierwsza część.

Cóż dalej? A, mam dobre wieści z warsztatu pisarza. Kilku miłych osobników zgodziło się zrecenzować "Powołanie Strażnika", co samo w sobie powinno pchnąć do przodu sprzedaż i popularyzację moich prac. Poza tym, jeśli wiatry będą sprzyjające, około kwietnia, na tegorocznym konwencie Pyrcon pojawi się w małym nakładzie wersja papierowa. A przynajmniej takie przesłanki dała mi Szefowa Książkożercy.
Można wysyłać datki na ten cel, chętnie przyjmę :)

Poza tym - ach, wracamy do Francji. Chłopaki z Ankamy nakręcili już trzy specjalne, 40-minutowe odcinki "Wakfu" spinające swoją fabułą "Wakfu" i "Skarby Kerubima". Mało tego! Znalazłem je już z polskimi napisami, dzięki uprzejmości osoby o nicku Arwen (kimkolwiek jesteś, niech ci się szczęści!). Jes to przyczyną mojego całkiem dobrego humoru.

Przygotowania do nocy sylwestrowej na pewno u was trwają, co? Kreacje, zaopatrzenie alkoholowe... Niektórzy pewnie idą na bale maskowe, trzeba przecież zorganizować kostium. Każdy ma jakieś plany. Niektórzy nawet spędzają sylwestra "z Dwójką", albo "z Polsatem".
Jeśli jednak nie macie żadnych planów, jesteście smutni i niekochani, śledźcie proszę Piórko w Kapeluszu.
Na przestrzeni najbliższych 4 dni pojawi się tutaj propozycja zajęcia na tę ostatnią i pierwszą zarazem noc w roku. :)

Ciao. M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz