poniedziałek, 22 września 2014

'Zacznij z poczatku'

+++ Błąd: Brak Sera. Zacznij Z Początku +++
~HEX

 Początek to termin bardzo umowny, a dzisiaj, w świetle wykrzykiwanych w radio i telewizji komunikatów o mistrzostwie świata w siatkówce, wydał mi się szczególnie właściwy, by wreszcie go popełnić.
Ponieważ krzyczeć jest nieetycznie i brzydko, zwłaszcza krzyczeć na ludzi, których się nie zna, postanowiłem objąć we władanie ten pusty skrawek sieci światowej, żeby móc na nim do woli lać wodę i kwas na wszystko, co tylko mi się zamarzy.
Uprzedzę tylko lojalnie: zamierzam czasem oszukiwać los i wykorzystywać bloga w celu bardzo prywatnym i na pewno nie będzie to żadne non-profit, przynajmniej, jeśli o mnie chodzi.
W końcu z czegoś trzeba żyć...

Zabawne. Pogoda miała się pogarszać, a przez okno widzę nieustającą poprawę. Czyżby było to związane ze zmianą na stanowisku pierwszego ministra? Wątpliwe, chociaż żyją w naszym pięknym kraju ludzie, którzy mogliby w to uwierzyć. Nie bronię im. Wiara to rzecz nabyta i płynna.

Na przykład ja. Wierzę, że mój krzyk nikogo nie zniesmaczy, czuję szczerą wiarę w istnienie przyszłej polemiki, jak również w to, że nie zostanę aresztowany za poglądy radykalne i niekonstytucyjne.
Oby...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz