środa, 29 października 2014

Muzyka, słowa, mróz i przetrwanie na uniwersytecie

Świat ma się ku końcowi. Zima idzie. Jednak, mimo to, nie potrafię zmusić się, by zapaść w sen zimowy. Tak oto instynkty blokują chęci...
Od kilku dni mam wspaniały humor muzyczny. Chciałbym za niego gorąco podziękować (choć tego nie przeczyta, a nawet jeśli - nie zrozumie) panu Cooperowi z Florydy, czyli 'Radical Face'. Wierzcie, lub nie, ale to oni są odpowiedzialni za melodyjkę z reklamówki Nikona, a teraz, nie tak bardzo dawno, ukazał się nowy singiel, "The Bastards: Volume Three", składający się w zasadzie z trzech nowych piosenek. 13 minut playlisty, a mógłbym słuchać cały dzień. Szczerze zachęcam również do zapoznania się z projektem "Clone", w którym Ben Cooper brał udział - miłośników teatru muzyki z pewnością ta produkcja zaciekawi...

Studia postępują. To chyba wszystko, co mogę w tej chwili powiedzieć bezpiecznie. Dzisiaj po raz wtóry dowiedziono, że WFiIS UŁ to prawdziwa kraina czarów, a sam budynek jest Hogwartem tej szacownej uczelni. Obiecałem jednak, że będę grzeczny i polityczny, dlatego nie będę brukał dobrego imienia uczelni, przynajmniej na razie.
Po prostu wydaje mi się, że coraz więcej wiedzy, która jest nam przekazywana ma niewielkie znaczenie użytkowe, chociaż sam przekonałem się już, że wiele z zagadnień, które tak wyglądają ma nas po prostu przyzwyczaić do pewnych mechanizmów. Tutaj... Cóż, jeśli ktoś programuje, z pewnością dotrze do jego wyobraźni wyrażenie "analogowa pętla for" i "tablice wielowymiarowe nakreślone na kartce"... Taka właśnie jest wyższa matematyka.

Dziś pierwszy raz widziałem również, jak mieszkańcy naszego miasta skrobali szyby zaszronione przez noc. Przykra rutyna i cud natury w jednym.

A, a dla tych, którzy śledzą moje życie - wróciłem do pisania. Pracowicie stawiam słowa, druga część "Historii Latających Okrętów" pisze się powoli, jednak staram się nadrobić stracone przez kryzys twórczy godziny.
Dziś jeszcze stawiam słowa.

Czy jutro powitam otchłań?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz